DACOR The Modernist Collection
Brand book for DACOR, The luxury kitchen brand. Texted in English, December 2017. Greatness from you.
데이코(Dacor)는 미국 캘리포니아에서 시작되어 럭셔리 빌트인 가전 시장을 선도하고 있는 브랜드입니다. 데이코는 고객과의 상호작용을 통해 풍부한 영감을 받고, 그 영감은 데이코의 변화와 혁신을 만들고 있습니다. 브이에이는 이를 효과적으로 표현하기 위해 ”Greatness from you“라는 컨셉으로 데이코의 신제품 라인인 ”The Modernist“를 소개하는 브로슈어를 제작하였습니다. 카메라의 조리개를 주요 메타포로 활용하여 데이코가 고객에게 어떻게 집중하고 어떻게 더 잘 알아가고자 노력하고 있는지를 보여줍니다.
Our interactions with consumers have inspired us, and those inspirations lead us to pursue change and innovation. One result of this is a brochure designed to introduce Dacor's new product line, “The Modernist", under the concept of "Greatness from you". It has been produced using a symbol that looks like the aperture on a camera. It shows how Dacor gets to know its customers better by having the pages turn like the aperture opens and closes on its subject.
Brand book for DACOR, The luxury kitchen brand. Texted in English, December 2017. Greatness from you.
데이코(Dacor)는 미국 캘리포니아에서 시작되어 럭셔리 빌트인 가전 시장을 선도하고 있는 브랜드입니다. 데이코는 고객과의 상호작용을 통해 풍부한 영감을 받고, 그 영감은 데이코의 변화와 혁신을 만들고 있습니다. 브이에이는 이를 효과적으로 표현하기 위해 ”Greatness from you“라는 컨셉으로 데이코의 신제품 라인인 ”The Modernist“를 소개하는 브로슈어를 제작하였습니다. 카메라의 조리개를 주요 메타포로 활용하여 데이코가 고객에게 어떻게 집중하고 어떻게 더 잘 알아가고자 노력하고 있는지를 보여줍니다.
Our interactions with consumers have inspired us, and those inspirations lead us to pursue change and innovation. One result of this is a brochure designed to introduce Dacor's new product line, “The Modernist", under the concept of "Greatness from you". It has been produced using a symbol that looks like the aperture on a camera. It shows how Dacor gets to know its customers better by having the pages turn like the aperture opens and closes on its subject.
©2024 V/A. All Images and texts posted on this website are the property of V/A